Man Die Uit Zwembad Komt

Tips voor EMT (Emergency Physio-Mental Training)

Om de juiste training te krijgen in de lijn van het bereiken van de fitheid van een professionele atleet, is het zeer belangrijk dat je de technieken van EMT kent. Het is een van de onderdelen van de Nationale Sportmassage Dames Competitie. Het is een wedstrijd met criteria van minimaal vier fysiologisch verwante gebieden (cardiovasculair, musculair en nerveus) en criteria van drie van deze gebieden (cardiovasculair, musculair en nerveus) in één prestatie. In de competitie geven de golven van een professionele atleet u de mogelijkheid om te presteren in een geplande prestatie, voornamelijk van 15-60 minuten.

Voordat u met de training begint, moet u naar uw arts gaan. U moet bereid zijn om bepaalde fysieke en mentale tests te doorstaan. De training begint met een algemene warming-up stretching [http://www.lcsnvic.com/Champaign- Kopenhagen/jump-training.htm]. Daarna begin je met je lichaamshouding. Je moet weten waar je moet staan en bewegen met zoveel mogelijk snelheid of matig tempo als je kunt. Dan begin je met klassieke lichaamspositioneringsoefeningen vanuit de cyclisch gedraaide positie.

Dan komt de beweging, met de immobiele55-kilogram-retentie oefening. Je positioneert je lichaam op een starre manier en houdt een stilstaande houding aan, dan houd je dit onbeweeglijk gedurende 20 seconden en dan begin je met de tweede fase van de oefening die de manifestatie van mobiliteit is. Hierbij beweeg je met je benen en bij elke duw met je bovenlichaam probeer je met je knie de kracht van je heupen uit te drukken. Je moet ervoor zorgen dat je een goede uitlijning houdt tussen de voeten en het bovenlichaam.

Als u goed bent in de twee posities ( carcisatie en uitlijning), dan kunt u overgaan naar fase drie die de contractie is (prolapsing of Titamoto), die zal blijven tot u volledige ontspanning van de spieren bereikt.

Dit is een training die verbonden is met developpes. Je houdt een goede afstemming tussen de opstelling van de spieren en het aantal herhalingen in een bepaalde training. Als de Titamoto-fase moeilijk wordt, kun je oefenen met de andere twee versies van dezelfde lichaamshouding. U kunt nu meer herhalingen in de Titamoto doen.

Een andere techniek die een goed alternatief is voor de passieve Titamoto heet de concentratie- of activeringsoefening. Hierbij wordt je gevraagd om gedurende 15 seconden een hoge spanning te handhaven en je te verzetten tegen beweging van je lichaam. Wanneer je de 15 seconden hebt bereikt, laat je alle spanning los en in plaats van je spieren te ontspannen, trek je ze nog meer samen. Op deze manier worden uw spieren voorbereid op de laatste fase van uw training.

Wanneer u de training uitvoert, moet u altijd aandacht besteden aan uw staat van core stability en aan de positie van alle lichaamsspieren. Zorg ervoor dat uw houding correct is en dat de positie van uw spieren correct is. Indien mogelijk, moet u bij deze training worden begeleid door een professional. Vervolgens moet elke derde training een snelle fase zijn. Begin nooit met een knal, maar met een juiste houding en onbeweeglijkheid. De training moet min of meer continu zijn.

Categories: Default